İdman Etmək İstəyirəm Deyənlər Üçün Lazım Olan Motivasiya Yolları

İdmana Başlamaq Üçün Lazım Olan Motivasiya Yolları

İdman etmək bəlkədə indiki dövrdə bizə su içmək kimi lazım olan aktivasiyadır. Hər kəs idman etmək istəyirəm deyər ancaq, ilk addımı atmaq heçvaxt istədikləri kimi asan olmaz. Bu yazıda ilk addımı atacaqsınızsa bunu necə atmalı və davamlı necə edə biləcəyinizi öyrənəcəksiniz.

| Motivasiya

Idman motivasiya ilə birləşdiyində çox daha sürətli və yaxşı nəticələr ortaya çıxardır . Unutmamalı olduqumuz şey, motivasiyamizi ola bildiyi qədər davamlı və qalıcı hala gətirəcək yollar tapmaqdır . Çünki əgər qısa vaxtda sizi motivasiya edən yollarla idman macəranıza başlasanız , məşqləri gecikdirib ən axırda idmanı tamamilə buraxacaqsınız.

Heç “idman etmək istəyirəm” deyib, məşq programı təyin edib hətta ödənişini belə edib idmani buraxdığınız oldumu? Ya da iş sonrası evde  idman hərəkətləri etmək üçün müəyyən idman alətləri alıb bunları bir kənara atdiqiniz oldumu? Ya da daha ela metod olan bir idman yoldaşı tapıb birlikdə idman etmək adına aldığınız qərarı tamamilə kənarlaşdırdinızmı? Əgər burada birinə cavabınız bəlidirsə  , tək deyilsiniz.

Heç “idman etmək istəyirəm” deyib, məşq programı təyin edib hətta ödənişini belə edib idmani buraxdığınız oldumu? Ya da iş sonrası evdə idman hərəkətləri etmək üçün müəyyən idman alətləri alıb bunları bir kənara atdiqiniz oldumu? Ya da daha ela metod olan bir idman yoldaşı tapıb birlikdə idman etmək adına aldığınız qərarı tamamilə kənarlaşdırdinızmı? Əgər burada birinə cavabınız bəlidirsə  , tək deyilsiniz.

| 1. Əvvəlcə kiçik hədəflər qoyun!

Sade hedeflerle başlayın və bu hədəfə catdiqiniz vaxt daha böyük hədəflər qoyun. Hədəflərinizi real və əlçatan hala gətirməyi unutmayın .

Məsələn uzun müddətdir idman etmirsiniz , qısa vaxtda bir hədəf olaraq idman zalına getmək yerinə həftədə 5 gün , gündə 10 dəqiqə yerimək çox yaxşı bir başlanğıc programı olacaqdır.

| 2. İdmani əyləncəli hala gətirin.

Idmani əyləncəli hala gətirin

Indi bilirəm deyirsiniz əziyyət çəkdiyimiz bir şey necə ola bilərmi əyləncəli olsun. Əslində idman əyləncəli bir aktivasiyadır. Sadəcə onu necə əyləncəli edə biləcəyimizi bilmeyimizdir .

| Necə əyləncəli edə bilərik?

  • Ele hərəkətləri seçməliyik ki, o hərəkətlər bizim motivasiyamizi aşağı salmasın . Məsələn qaçmaq başlanğıc üçün ən əla hərəkətdir çünki etməsi asan effekti daha tez göstərən hərəkətdir.

  • Musiqi dinləmək. Musiqi ruhun qidasıdır eləcə də idmanda ən edərkən bizə ən yaxşı təsir edəcək olan motivasiyadir .

  • Hirsli olmaq. Bu pis söz kimi dayanir bilirəm ancaq bunu bizim xeyrimizə çevirdiyimiz vaxt bizə çox yaxşı təsiri edir. Məsələn idman edərkən bir nəfəri özünüzə rəqib olaraq seçin . Gücü sizin gücünüzə yaxın olmasına diqqət edin. O insana onun belə xəbəri olmadan rəqabətdə olun. Çalışın o insandan daha çox daha effektiv məşq edin. Inan bu hərəkətin effektini çox tez alacaqsınız. Biraz ego biraz hirs coxda pis olmaz. Hər zaman qazanması arzulayın.

  • Egoist olmaz. Bir digər adamı düşündürən söz . Burada məqsəd daha yaxşı nəticə əldə etməkdir. Güzgüye hər baxdiqinizda gələn dəfə daha yaxşı olacaq. Bu görüntüdən daha yaxşını görəcəm deyin. Özünüzə meydan oxuyun. Hər şeyi əldə biləcəyinizi düşünün.

| 3. Fiziki aktivasiyaları günlük həyatınızın bir parçasına halına getirin!

İdman üçün vaxt tapmaq çətindir. Bele bəhanələri arxasında gizlenmeyin. Digər aktivasiyaları kimi idmanda vaxt ayırın.

Ayrıca gün boyu fiziki aktivasiyaları etmək idman davamiyyətinizi artırmaqdadır . Məsələn lift yerinə pilləkənləri istifadə edin . Uşaqları oyun oynarkən baxmak yerinə kənarlarda yeriyin. Is yerində fasilə vaxtı oturmaq yerinə hərəkət edin. Gecələri televizora baxmaq yerinə həyətə düşüb velosiped sürün və ya parkda hərəkət edib , parkdakı avadanlıqlardan istifadə edin.

Araşdırmalar çox oturan insanların xəstəliklərə və bir çox ziyanı toxuna biləcək şeylərə qarşı çox zəif olduqlarını ortaya qoyur. Yeni hərəkət etmək , idman sizi bir çox xəstəliklərdən qorumaqla yanaşı hər zaman əla hiss etməyinizə səbəb olur.

| 4. Özünüzü mükafatlandırın!

Məsələn idman etdiyiniz vaxt bədəninizdəki dəyişikliklərin sizə verdiyi faydalardan istifadə etmək üçün , özünüzə yeni bir idman ayaqqabısı veya hər hansısa bir əşya alaraq özünüzü mükafatlandırın çünki bunu haqq etdiniz. Alış-verişdən gözəl özünü mükafatlandıra ola bilərmi?

| 5. İntermittent Fasting Edin.

Bu bildiyiniz kimi bir motivasiya yolu deyil, diet növüdür. Bu diet sizə daha çox yağ yandırmaqınıza kömək edəcəyi üçün mütləq istifadə etməyinizdə fayda vardır. (Daha Əraflı)

 

Maraqlı Ola Bilər

Reaksiyanız ?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
1

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.