Kardio Haqqında Səhv Fikirlər

Hər kəs yağ yandırmaq üçün ən yaxşı idman növlərindən biri olan kardio haqqında nəsə deyir. Bəs bu deyilənlərdən hansı doğru, hansı yanlışdır?

Evlərimizdə keçirdiyimizi vaxtı nəzərə alsaq, çox yer və avadanlıq tələb etməyən idman növlərinin yüksəliş tendensiyası olduğunu eşitmək təəccüblü deyil. Kardio bu idman növləri arasında ən məşhurlarından biridir. Bu səbəbdən də çoxlu doğru və ya yanlış məlumatlar dövriyyədədir. Əgər bu idmanla məşğul olaraq tez yağ yandırmağı planlaşdırırsınızsa, bu məlumatlardan düzgün olanları süzgəcdən keçirməli və proqramınızı buna uyğun hazırlamalısınız.

| Artan Tendensiya: Kardio

Kardio son vaxtlar qapalı idman növləri arasında ən çox seçilən törəmələrdən biridir. Bədənin qan dövranı sistemindən alınan bir söz olan kardiyoya yüksək templi məşqlər daxildir. Bu səbəbdən kardio ilə məşğul olanlar qidalanma vərdişlərini də tənzimləsələr, tez yağ yandıra və çox qısa müddətdə fit bədənə sahib ola bilərlər.

Ürəyi, damarları və ağciyərləri intensiv şəkildə işlədən bu məşqlər bədəninizi həm fiziki, həm də zehni olaraq canlı saxlamağa imkan verir. Bununla belə, kardionun faydalarını görmək üçün gündəlik həyatınızı nizamlı yaşamaq və məşq proqramına ciddi əməl etmək lazımdır. Təəssüf ki, intizamsız və qeyri-müəyyən kardio məşqlərinin bədəninizə fayda gətirməsi və artıq yağları yandırması çox çətindir.

| Kardionun Faydaları

Kardio ürək və damarları işlədən bir məşq olduğundan, gələcəkdə başınıza gələ biləcək ürək-damar və təzyiq xəstəliklərinin qarşısını alır. Sizi zehni olaraq da güclü edən idman depressiyaya qarşı ən güclü dərmanlardan biri olaraq görülür. Bədəninizin bütün hissələrini işlətdiyiniz bu məşqlər müntəzəm yuxu vərdişlərini təşviq edir və gecə yuxusunun keyfiyyətini artırır.

Gərgin bir günün ardından edəcəyiniz məşqlər yorğunluğunuzu atacaq və daha canlı bir bədənə sahib olmanızı təmin edəcək. Bu səbəbdən də sıx şəhərlərdə yaşayan və iş tempi gərgin olan insanlar bu idman növü ilə tez-tez məşğul olurlar.

| Kardio Haqqında Ümumi Yanlış Fikirlər

Bir çox insan kardionun yalnız qapalı idman növü olduğunu düşünür. Bununla belə, bu kifayət qədər yanlış fikirdir. Bunun izlərini bir çox müxtəlif idman növlərində görmək mümkündür. Məsələn, velosiped sürmə, qaçış və ya iplə tullanma da kardio məşqlər arasındadır.

Günün yorğunluğunu evdə idman edərək keçirmək istəyirsinizsə, ip atlama ən yaxşı seçimlərdən biri ola bilər. Müxtəlif atlama ip modellərinə çatmaq üçün; “İp atlama” kateqoriyamıza nəzər sala bilərsiniz.

İnsanın yalnız idman etməklə tez arıqlaya biləcəyi inancı da bir çox insanın daxil olduğu yanlış bir fikirdir. İdman etmək yağ yandırmaq üçün zəruridir, lakin qidalanma vərdişləri və ya yuxu rejimi kimi faktorlar tərəfindən dəstəklənmirsə, tək başına kifayət deyil. Buna görə də, balanslaşdırılmış pəhriz və keyfiyyətli yuxu ilə kardiyo məşqlərini dəstəkləməlisiniz.

Bir çox fitness adamı kardio ilə məşğul olmaqdan çəkinir. Bu mühakimə ilə insanlar ürək əzələlərini əridir və incəldirdiyini düşünürlər. Əslində, kardio məşqləri, əksinə, çəki məşqləri ilə birləşdirildikdə, bədənin yığılmasına kömək edir. Ona görə də daha əzələli bədənə sahib olmaq istəyənlər kardio məşqlərinə ciddi yanaşmalıdırlar.

| Kardio Etmək Üçün İstifadə Oluna Biləcək Avadanlıqlar

Kardio yalnızca qaçışdan ibarət deyildir! Ev şəraitində bir çox avadanlıq vasitəsilə siz rahatlıqla kardio ilə məşğul ola bilərsiniz. Bu avadanlıqlara nümunə olaraq yoga və pilates avadanlıqlarını, juqutları və.s göstərə bilərik. Əgər belə bir avadanlığa ehtiyacınız olduğunu düşünürsünüzsə saytımızda satılan bir çox məhsuyla bir göz gəzdirə bilərsiniz.

Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

İdman avadanlıqları və daha çoxu üçün saytımızda yerləşdirilən məhsullara baxa bilərsiniz.

 

Maraqlı Ola bilər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir