Evdə Necə Məşq Edilməlidir? İdman Etmək Və Evdə Yağ Yandırmaq Üçün Evdə Məşq Proqramı

Xüsusilə son vaxtlar həyatımızın çox hissəsini evdə keçirməyə başladıq. Bu yeni qaydada bir çox insan evdə idmanla məşğul olmağa başladı. Bu səbəbdən internetdə ən çox araşdırılan mövzulardan biri evdə idmanla məşğul olmaq idi. Bəs evdə necə məşq etməli? Evdə idman etmək istəyənlər üçün əsas məşq hərəkətləri.

Evdə tətbiq edə biləcəyiniz bir neçə praktiki məşqlə, idman salonunda məşq etdiyiniz kimi uyğun bədənə sahib ola bilərsiniz. Bu nöqtədə unutmamalı olduğunuz bir məsələ var. Bu məsələ idmanın müntəzəm olaraq edilməsi və intensivliyinin günbəgün artırılmasıdır. Sistemli bir şəkildə idman etməsəniz, etdiyiniz məşqlərin heç bir faydası olmayacaq və əzələlərinizin inkişaf etməsinə imkan verməyəcək. Evdə idman etsəniz belə, bir iş rejiminiz olmalıdır.

Gündəlik Faydalı Məlumat Əldə Etmək Üçün


    | Evdə Məşq Proqramı

    Evdə bir idman proqramı etmək üçün asanlıqla tətbiq edə biləcəyiniz bəzi məşq hərəkətləri var. Ən yaxşı ev idman proqramları xüsusi hazırlanmışdır. Əvvəlcə idman edərkən nə istədiyinizi düşünməlisiniz və buna uyğun olaraq tətbiq edəcəyiniz hərəkətləri və hansı hərəkətlərin neçə dəstini edəcəyinizi təyin etməlisiniz. Ev idman zalı təhsili üçün tətbiq edə biləcəyiniz ən yaxşı məşq hərəkətləri:

    Flutter Kicks

    Flutter təpikləri (Flutter Kicks) ümumiyyətlə aşağı qarın əzələlərinizə xitab edir. Çırpma zərbələri edərkən, dirsəklərinizə uzanmalı və ayaqlarınızı düz tutmalı və yerdən təxminən 1-2 düym yuxarı qaldırmalısınız.

    Leg Raise

    Ayaq qaldırma (Leg Raise) adını ilk dəfə eşitdiyiniz zaman sizə qəribə gələ bilər, amma bu hərəkət hamımızın çox yaxından tanıdığımız məşqlərdən biridir və qarını inkişaf etdirmək və bel sahəsini incəltmək üçün ən çox istifadə etdiyimiz məşqlərdən biridir. Ayağı qaldırmaq üçün heç bir idman avadanlığına ehtiyacınız yoxdur. Bacak qaldırma hərəkətində qollarınızı və ayaqlarınızı paralel vəziyyətdə qaldırmalısınız; Əllərinizlə ayaqlarınıza toxunmalısınız. Çox sadə görünən bu hərəkət qarın əzələlərinin inkişafı üçün çox faydalı olacaq.

    Pull Ups (Turnik Vurmaq)

    Dartma hərəkəti olan turnik vurmaq, qarın və qol əzələləri üçün çox üstünlük verilən və tanınmış bir məşq hərəkətidir. Dartma hərəkətini etmək üçün yalnız bir çəkmə çubuğu almaq və bu çubuğu qapıya bağlamaq lazımdır. Pull-up hərəkəti bel əzələlərini, qol əzələlərini və qarın əzələlərini inkişaf etdirir və həm peşəkar idmançıların, həm də sadəcə idman etmək istəyən insanların qarşı olduğu bir hərəkətdir.

    Qantellərlə Hərəkətlər

    Dumbbellləri (qantel)qaldırmaq bir çox əzələləri işə salır və formada olmağınıza kömək edir. Dumbbells ilə işləyərkən nəzərə alınmalı olan tək şey çəkinizi və gücünüzü nəzərə almaq və sizin üçün ən uyğun çəkini təyin etməkdir. Bu şəkildə əzələlərinizi maksimum səmərəliliklə işlədə bilərsiniz.

    Əgər bir qanteliniz yoxdursa saytımızdan uyğun qiymətli qantel əldə edə bilərsiniz.

    | Evdə İdman Üçün Avadanlıqlar

    Evdəki fitnes avadanlıqları hər kəsin seçimi deyil, ancaq bəzi idman avadanlığı ilə özünüzü ev fitness proqramı və ev bodibildinq proqramı edə bilərsiniz. İdman etmək üçün bu vasitələrdən istifadə etmək motivasiyanızı artıra bilər və eyni zamanda müxtəlif məşq növlərini birlikdə həyata keçirməyə imkan verir. Evə apararaq idman məşqlərinizi daha fərqli bir şəkildə həyata keçirməyinizə kömək edə biləcək idman avadanlıqları:

    Bu məhsulların bir çoxu fitx.az saytında satılmaqdadır. Daha ətraflı:

    Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

    Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq və bu tipli məzmunların daha çox gəlməsi üçün sadə bir toxunuşla Instagram  və Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz

    Maraqlı Ola Bilər

     
    Reaksiyanız ?
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0

    Bir cavab yazın

    Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.