Pandemiyanın Fiziki Nəticələri Çox Kritikdir: Əzələ İtkisi Artdı

Mütəxəssislər, Covid-19 xəstəliyi olan xəstələrin iki günlük yataq istirahətində əzələlərinin 2 faizini, bir həftəlik yataq istirahətində böyük əzələ qruplarında yüzdə 10-unu itirə biləcəyini söyləyirlər. 

Bu dövrdə xəstələrdə insulin müqavimətinin inkişaf edə biləcəyini, əzələlərin insulin istifadəsinin pozula biləcəyini və qan şəkərində düzensizliklərin meydana gələ biləcəyini vurğulandı.

Gündəlik Faydalı Məlumat Əldə Etmək Üçün


    | Gündə Ortalama 750 Addım Əzələ Itkisinə Səbəb Olur

    “Onurğa üzərində saatlarla kompüter qarşısında oturmaq yükü ilə hərəkətsizliyin insan orqanizminə mənfi təsirləri müşahidə edilməyə başlandı. İmmobilizasiyanın təsiri ilə əzələlərə, ürək -damar, endokrin və sinir sistemləri.

    Yalnız iki günlük istirahətlə quadriseps (bud) əzələ gücündə yüzdə 2. Bir həftə yataq istirahətinin belə böyük əzələ qruplarında yüzdə 10 səviyyəsində əzələ itkisinə səbəb olduğu bilinən bir həqiqətdir.

    İnsulin müqaviməti hərəkətsizliklə inkişaf edir, əzələlərin insulin istifadəsi pozulur və qan şəkərində düzensizliklər meydana gəlir.

    “İstirahət etmək təkcə əzələ gücünün azalmasına deyil, həm də əzələlər və sinir hüceyrələri arasında zülal sintezinə mənfi təsir göstərir. Mitokondriyanın (hüceyrəni təşkil edən orqanoidlərdən biri) funksiyalarını sağlam şəkildə qorumaq üçün davamlı, yüksək -yoğunluq və aerobik məşqlər birlikdə edilməlidir.

    Standart çəkilərlə edilən məşqlərin standart çəkilərlə əvəz edilə biləcəyi də müəyyən edilmişdir. Yalnız 10 günlük hərəkətsizlikdə belə əzələ zülallarının parçalanmasında artım müşahidə olunsa da, 750 fiziki fəaliyyətin aşağı olması Gündəlik addımlar 2 həftə ərzində həm metabolik, həm də əzələ protein sintezində əhəmiyyətli geriləmələrə gətirib çıxarır.

    | 3-4 Həftə Hərəkətsizlik Ürək Dərəcəsini Artırır

    Covid-19 xəstəliyi olan şəxslərin istirahət müddətinə diqqət çəkən Alptekin, evdə 2 həftəlik istirahətin aerobik tutumun 7% azalmasına səbəb olduğunu söylədi.

    Bu vəziyyətin təsirinin 60 yaşdan yuxarı yaş qrupunda digər yetkinlərə nisbətən iki qat daha çox olduğunu vurğulayan mütəxəssislər, “3-4 həftəlik hərəkətsizlik dövründə əvvəlki işlərdə ürək döyüntüsünün orta hesabla 10-15 vuruş artması və ürək ehtiyatında azalma müşahidə edildi.

    Mütəmadi olaraq məşq etmək 20-25 yaşlarında maksimum əzələ həcminə və gücünə çatmağa imkan verir və eyni zamanda həyatları boyunca müntəzəm olaraq idman edən elit idmançılar həmyaşıdlarından 30 faiz daha çox əzələ gücünə malikdir.

    | Hərəkətsizlik Insan Ömrünü Qısaldır

    “Evdə bağlı olduğumuz dövrlərdə müxtəlif mobil tətbiqlərin dəstəyi ilə gündəlik fiziki fəaliyyət səviyyəmizi ən az 30 dəqiqə və yuxarıda saxlamalıyıq. Çünki oturaq vaxtlar insan ömrünün qısalmasına səbəb olur.

    Uşaqlar və yeniyetmələr də bu dövrü geyimli məşqlərlə daha az problemlə keçirə bilərlər. “Ümidimiz, fiziki aktivliyin ən yaxşı edildiyi açıq havada keçirdiyimiz vaxtın aşılanması və hadisələrin sayının azalması ilə artırmaqdır”. “Covid-19-dan sonra xəstələrin təqibində fiziki terapevtin hədəf aldığı mövzulara nəfəs darlığı simptomlarının (kəskin nəfəs darlığı) azalması, funksiya itkisinin azaldılması, mümkün komplikasiyaların qarşısının alınması, fiziki qoruma daxildir.

    Kəskin infeksiyanın aktiv dövründən (7 gün) sonra, xüsusən də orta və irəliləyən xəstəliklərdə yataq mövqelərinin verilməsi və mövqelərinin tez-tez dəyişdirilməsi, səfərbərlik (xəstənin yatağında və yatağın yanında oturması, ayaq üstə durmağa çalışması) əyilmə masası ilə müxtəlif dərəcələrdə), səfərbərliyə dözümlü Xəstələrdə gəzinti köməyi ilə mütərəqqi ambulyasiya kimi müalicə üsulları tövsiyə olunur. “

    Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

    Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq və bu tipli məzmunların daha çox gəlməsi üçün sadə bir toxunuşla Instagram  və Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz

    Maraqlı Ola Bilər

     
    Reaksiyanız ?
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0
    +1
    0

    Bir cavab yazın

    Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.