Spinning Haqqında Bilməli Olduğunuz Məlumatlar

Ən son musiqi, əyləncəli qrup və pedallar… Budur idman zallarının yeni trendi: Spinning! Ofisdə keçirdiyimiz uzun saatlar, tıxacda itirdiyimiz vaxt, sağlam qidalanmaq imkanı tapa bilməyəndə qəbul etdiyimiz sıfır kalorilər… Aydındır ki, müasir insanların öz işlərində idman məşğələlərinə çox vaxt ayıra bilmirlər. gündəlik həyat rutini. Bu nöqtədə qısa müddətdə ən təsirli kalori yandırma üsullarından biri olan spinning meydana çıxır. Qapalı velosiped kimi də tanınan Spinning, yüksək səsli və ritmik musiqi ilə həyata keçirilən velosiped kardio məşqi deməkdir. Məşhur velosipedçi John G. Goldberg tərəfindən velosiped yarışlarından əvvəl hazırlıq məşqi olaraq hazırlanmış bu konsepsiya bir məşqçi ilə qruplar halında həyata keçirilir. Artıq metrlərlə hündürlüklərə qalxmaq və ya ürəyinizi titrədən enişlərin həyəcanını hiss etmək üçün həftə sonlarını və ya ideal havanı gözləmək lazım deyil! Bu nəfəssiz həyəcan sizi evinizdən və ya iş yerinizdən bir neçə addım uzaqlıqdakı idman zalınızda gözləyir.

Son zamanların sevimlisi olan spinning haqqında bilmək lazım olanları sizin üçün topladıq. Gəlin idman dünyasının bu yeni trendini birlikdə araşdıraq.

| Fiziki Halınızın Məşq Etməyə Uyğun Olduğunu Dəqiqləşdirin

Spinning, ürək döyüntüsünüzü sürətləndirməyə, maddələr mübadiləsi sürətinizi artırmağa və yağ yandırmağa kömək edən bir məşq növüdür. İplik məşqinin sizə lazım olduğuna inansanız da, bu məşqə başlamağa qərar verərkən etməli olduğunuz ilk şey sağlamlıq müayinəsi olmalıdır. Həkiminiz təsdiq etdikdən sonra idman zalındakı bütün velosiped sizindir! Daha bir vacib xəbərdarlıq: Xroniki bir vəziyyətiniz və ya zədəniz varsa, məşq etməzdən əvvəl spinning təlimatçınıza məlumat verməli və onun göstərişlərinə əməl etməlisiniz.

| Qısa Müddət Ərzində Artıq Çəkidən Qurtula Bilərsiniz

Təbii ki, spinning seanslarında yandırılan kalorilərin miqdarı boy, çəki, cins və maddələr mübadiləsi sürətinə görə dəyişir. Ancaq ümumi orta hesabla, təxminən 45 dəqiqəlik bir fırlanma məşqində 700-dən 1000-ə qədər yandırılır. Bəli, düz eşitdiniz! Cəmi 45 dəqiqə davam edən spinning məşqi kaloriləri digər məşq növlərinə nisbətən daha sürətli yandırır. Əvvəllər düşünürdünüz ki, gərgin iş həyatınızdan idmana çox vaxt ayıra bilmirsiniz, elə deyilmi? Budur sizin üçün dəqiq məşqlərdən biri. Sadəcə isinmə və dartma məşqləri ilə birlikdə spinning məşqi üçün 1 saat vaxtınız kifayətdir! Daha çox üst ayaq və omba bölgənizdəki əzələləri işlədən spinning hərəkəti ilə təxminən 1 ay kimi qısa müddətdə bədəninizdəki dəyişiklikləri müşahidə etmək mümkündür.

| Balanslaşdırılmış Məşq Proqramınız Olmalıdır

Qısa müddətdə spinning sevgilisi olmusunuz? Bu əladı! Ancaq yenə də, yavaş-yavaş bu fırlanan velosipeddən düşürsən və bədəni həddindən artıq yükləməzdən əvvəl balanslaşdırılmış bir məşq planı yaradırsan. Unutmayın ki, spinning ürəyi həddən artıq yükləyən və əzələləri yoran bir məşq növüdür. Buna görə də, sistematik olaraq inkişaf edən təlim proqramının yaradılması mümkün zədələrin qarşısını alacaq və forma saxlama prosesini daha effektiv təmin edəcək. Həftədə 3 gün 45 dəqiqə spinning məşqləri mütləq bədəninizə arzuladığı şeyi verəcəkdir. Bundan əlavə, üzgüçülük, pilates və yoga kimi məşqlərlə spinning hərəkətlərini dəstəkləsəniz, zehni və fiziki sağlamlığınız üçün əla kombinasiyaya sahib olacaqsınız.

| Məşqdən Əvvəl Bədəninizi Susuzlaşdırın

Unutmayın: çox tərləyəcəksiniz!

İplik məşqləri üçün məşqdən əvvəl və hətta məşq zamanı kifayət qədər su istehlakı mütləqdir! Əlbəttə ki, hər məşqdən əvvəl su istehlakı çox vacibdir. Ancaq spinning kimi yüksək templi məşqlərdə klik daha vacibdir. Spinning bədəninizin həddindən artıq miqdarda su itirməsi deməkdir. Unutmayın: çox tərləyəcəksiniz! Buna görə bədəninizin ehtiyac duyduğu miqdarda su qəbul etməlisiniz. Fırlanmadan əvvəl təxminən 500 ml su içməlisiniz və məşq zamanı həmişə yanınızda su olmalıdır. Hepsiburadada şık flakonlara nəzər salaraq spinning dərslərinizə rəng qata bilərsiniz.

| Bədən Formalaşdırmaq İstəyirsinizsə Davam Edin

Əzələli və şişkin bir bədən deyil; Uyğun və sıx bir bədən xəyal edirsinizsə, mütləq doğru yerdəsiniz. Effektiv yağ yandırmağa yönəlmiş və qısa müddətdə bədəni formalaşdıran kardio məşqi olan spinning məşqini müntəzəm olaraq yerinə yetirirsinizsə, fit görünüş uzaqda deyil! Xüsusilə omba, ayaq və omba nahiyəsində yağlanmadan şikayət edən qadınlar spinning idmanı ilə qısa müddətdə çox təsirli nəticələr əldə edə bilirlər.

| İsinmə və Soyuma Hərəkətlərini Edin

Ən kritik məqamlardan biri! Məşqə başlamazdan əvvəl istiləşməniz və məşqdən sonra həddindən artıq yüklənmiş və yorğun əzələlərinizi uzatmağınız çox vacibdir. Əgər isinmə və gərmə hərəkətlərini laqeyd etsəniz, çox güman ki, yüksək gözləntilərlə etdiyiniz fırlanma məşqindən ümid etdiyinizi ala bilməyəcəksiniz və hətta mümkün zədələri də dəvət edə bilməyəcəksiniz. Buna görə də, isinmə və gərmə hərəkətlərini məhz məşqçinizin göstərişi ilə yerinə yetirin.

| Tələsməyin

Fırlanma məşqi boyunca ürək dərəcəsi tədricən azalacaq və yüksələcək. Qorxmaq lazım deyil. Bu təlimin bir hissəsidir. Ancaq xüsusən də yeni başlasanız, qrupun ritminə uyğunlaşa bilməyəcəyiniz və fasilə vermək istədiyiniz zamanlar ola bilər. Belə hallarda velosipedi tamamilə dayandırmaq əvəzinə; Yavaş templə pedal vurmağa davam edərək, nəbzinizi idarə olunan şəkildə aşağı sala, hazır hiss etdiyiniz zaman isə qrupun ritmini yenidən tutaraq məşqə davam edə bilərsiniz.

Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq və bu tipli məzmunların daha çox gəlməsi üçün sadə bir toxunuşla Instagram  və Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz

Maraqlı Ola Bilər

 
Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.