Uzun Müddət Ac Qalmağım 7 Təsir Edici Faydası

Bir çoxumuz aclıqdan qorxur, xüsusən də kilo vermə planında və biz tez bir zamanda düzəldilməli olan mənfi bir emosiya olmaq üçün proqramlaşdırılmışıq. Oruc tutmağın, yeməklər arasında uzun müddət oruc tutmağın sizi daha sağlam edə biləcəyinə dair məlumatlar var. Budur ac qalmağın faydaları…

| 1. Enerjinizi Yüksəldir

Düşünülənin əksinə, düzgün qidalanma planı ilə uzun oruc tutmaq sizi normaldan çox daha enerjili edə bilər.

Toksinlərlə dolu bir pəhriz bədəninizdə sərbəst radikalların və iltihabın sürətini artırır. Sağlam qidalanma planı ilə dəstəklənən uzadılmış oruc müddətləri enerjinizi artırır.

Əgər ovçu-yığıcı əcdadlarımızın həyatın necə olduğunu təsəvvür etsəniz, bədən onları letargik, huysuz və düşünmək qabiliyyətinə malik olmasaydı, bəlkə də indiki yerdə olmaya bilərik.

| 2. Hormonlor Aktiv Olur

Aclıq böyümə hormonunu artırır, bu da yenilənməyə kömək edir və sizi daha gənc və cavan göstərir.

İnsan böyümə hormonu təbii olaraq hipofiz vəzində istehsal olunur və beyin və müxtəlif həyati orqanlar da daxil olmaqla, hüceyrələrin bərpası, böyüməsi və sağlam insan toxumasının saxlanmasında mühüm rol oynayır. O, həmçinin bədən yağını azaldır və hüceyrə regenerasiyasını stimullaşdırdığı üçün qırışların yaranmasının qarşısını alır!

Ac olduğumuz zaman qrelin adlı hormonun səviyyəsi yüksəlir və bu, aclıq hissini stimullaşdırır və bizi qida axtarmağa sövq edir. Bu səbəbdən ona çox vaxt “aclıq hormonu” deyirlər.

Ghrelin stresin öhdəsindən gəlmək üçün lazım olan enerjini aktivləşdirir və sizi hərəkətə keçirəcək hərəkətverici qüvvəyə çevrilir.

| 3. Bağırsaqlar Üçün Yaxşıdır

Yeməklər arasında mədənizin böyüdüyünü hiss etdiyiniz zaman, bu, köç edən motor kompleksinizin bakteriyaların aid olduqları yoğun bağırsağınıza süpürülməsinə kömək etmək üçün kiçik bağırsağınıza peristaltik dalğalar göndərdiyinə işarədir.

Nə yediyinizdən və nə qədər yediyinizdən asılı olaraq, yeməyin mədədən çıxması bir neçə saat, sonra isə həzm sistemindən tamamilə keçməsi üçün bir neçə saat lazımdır. İnsandan insana dəyişir, lakin 24-48 saat tamamilə normaldır. Buna görə də, gün ərzində bir neçə saatdan bir yemək yeyirsinizsə, yalnız fasilə gecə bir neçə saatdır, bağırsaqlarınız daimi həzm vəziyyətindədir.

Uzun müddət oruc tutmaq bağırsaq traktınıza istirahət verə bilər.

Bu, bağırsaqda mühüm proseslərin, o cümlədən bağırsaq selikli qişasının təmiri, iltihab əleyhinə tədbirlər və bağırsaq mikrobiotası üçün faydalı olduğu düşünülən dəyişikliklərin baş verməsinə imkan verir.

| 4. Yediklərinizdən Daha Çox Dad Alarsınız

Ac qalmağın faydalarından biri də daha güclü ləzzətləri hiss edə bilmənin həzzidir.

Ac olanda daha çox yeməkdən həzz alırsan

Yemək həqiqətən ac olanda daha dadlı olur və siz onu daha çox qiymətləndirirsiniz. Düzdür, həddindən artıq acsınızsa, sürəti azaltmaq və həzz almaq üçün vaxt ayırmaq çətin ola bilər, lakin düzgün aclıq səviyyəsi ilə balansı düzgün əldə edəcəksiniz.

| 5. İnsulin Həssaslığını Yaxşılaşdırır

Yeməkdən əvvəl oruc tutmaq qan şəkərinin tənzimlənməsini və insulinə həssaslığı yaxşılaşdırır, bu da çəki tənzimləməyə kömək edir. Çoxumuz ac olmadığımızda yemək yeyirik, çünki ləzzətli yeməklər hər yerdə mövcuddur.

İnsülin piy saxlama hormonudur, ona görə də xroniki olaraq yüksəldikdə (bu, çoxlu karbohidratlı və yüksək şəkərli qidalarda, həmçinin çox tez-tez yeməkdə olur) siz daha çox yağ saxlamaq üçün proqramlaşdırılmış olursunuz. Yüksək qan şəkəri insulində sıçrayışlara səbəb olur və tip 2 diabet, çəki artımı və metabolik sindrom riski də daxil olmaqla, insanın ümumi sağlamlığına zərərli təsir göstərir.

Tədqiqatlar göstərir ki, yeməkdən əvvəl orta dərəcədə ac olan insanlar, yeməkdən sonra qan şəkəri səviyyəsi xüsusilə ac olmayanlara nisbətən daha aşağı olur.

Şəkərli diabet xəstələrinin həkimə müraciət etmələri vacibdir.

| 6. Aclıq Toxluq Hissini Başa Düşmənizi Asanlaşdırır

Aclıq hiss etdiyiniz zaman yeməyi nə vaxt dayandıracağınızı daha yaxşı başa düşə bilərsiniz.

Ac olmadıqda yemək yeyirsinizsə, nə vaxt dayanacağınızı necə bilirsiniz? Əgər bədəninizə uyğun deyilsinizsə, hər şey bir az təxmin oyununa çevrilir və doyduğunuz zaman tox deyil, çox yemək ehtimalınız daha yüksəkdir.

Yemək yeyərkən bunu fərq etməyə başlayın. Düzgün ac olduğunuz zaman, diqqətli yemək yeməyi məşq edin, hər dişləmədən dadın və aclığın nə vaxt azaldığını və toxluğun başladığını hiss edin.

| 7. Duyğusal Aclıqa Diqqət

Əgər əsəbləşirsinizsə, cansıxıcısınızsa və ya dincəlmək üçün yemək yeməyə meyllisinizsə, enerji və qidalanma üçün deyil, uyuşmaq üçün qidadan istifadə etdiyiniz üçün aclıq siqnallarınızla bağlı çaşqınlıq yarana bilər.

Bu insanlar nizamsız yemək vərdişləri və/yaxud həddindən artıq yemək meylləri səbəbindən çox vaxt normal fasilələrlə ac olmurlar.

Aclıq siqnalı ilə bağlı problemlər ola bilər, çünki qrelin və leptin (sizə tox olduğunuzu bildirən qrelinlə işləyən hormon) səviyyələri düşmüş ola bilər.

Əgər emosional aclıqla mübarizə aparırsanız, mütəxəssis dəstəyi alaraq bu problemi asanlıqla idarə edə bilərsiniz.

Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

İdman avadanlıqları və daha çoxu üçün saytımızda yerləşdirilən məhsullara baxa bilərsiniz.

 

Maraqlı Ola bilər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.