Bədəni İdarə Etmək Üçün Balans Məşqləri

Gündəlik idmanla məşğul olmağın bir çox faydası elmi olaraq sübut edilmişdir. Bədəninizi canlı tutan və maddələr mübadiləsini tənzimləyən balans məşqləri gündəlik həyatda ən faydalı fəaliyyətlərdən biri kimi görünür.

Balans insan həyatının həm qeyri-maddi, həm də qeyri-maddi ən mühüm elementlərindən biridir. Həyatın hər saniyəsindən həzz almaq və xoşbəxt bir həyat sürmək üçün balanslı və ölçülü olmaq lazımdır. Eyni hökm idmana və idmana da aiddir.

İnsanları zehni və fiziki cəhətdən güclü saxlayan balans məşqləri faydalı vərdişlərdən biridir. Bu gün bir çox insanlar gündəlik olaraq balans məşqləri edir və xoşbəxtliyin bu məşqlərdə gizləndiyinə inanırlar. Bədəninizi idarə edəcəyiniz və sakitliyə nail olacağınız tarazlıq məşqlərini sizin üçün bir araya gətirdik.

| Ən Məşhur Balans Məşqi: Pilates

Pilates ən məşhur balans hərəkətlərindən biridir. Fiziki məhdudiyyətləri sona çatdırdığınız bir məşq olan Pilates, psixi sağlamlığa böyük töhfə verməklə yanaşı, ən yaxşı kalori azaldan fəaliyyətlərdən biri hesab olunur.

Əgər pilates avadanlıqlarınız yoxdursa, fitx.az saytında bütün pilates avadanlıqlarını rahatlıqla əldə edə bilərsiniz.

| Tək Ayaq Üstə Durmaq

Bu məşq əslində ölkəmizdə çox gənc yaşlarından edilməyə başlanıb. Xüsusən də ibtidai siniflərdə oxuyan “sinif dəcəlləri” tək ayaq üstə dayanmaqda mütəxəssis olublar. Zarafat bir yana, sadə görünsə də, tək ayaq üstə durmaq ən təsirli tarazlıq hərəkətlərindən biridir.

Bundan əlavə, evdə bunu etmək üçün heç bir əlavə avadanlıq tələb olunmur. Bir əlinizlə sabit yerdən dəstək alaraq ayağınızın birini yerdən qaldırmaq kifayətdir. Çox yorucu və tələbkar bir məşq olan tək ayaq üstə durmaq əvvəlcə çətin olsa da, sonrakı dövrlərdə getdikcə asanlaşır.

| Qeyri-sabit Zəmində Balanslaşdırma

Bunu bir ayaq üzərində dayanmağın növbəti səviyyəsi kimi düşünə bilərsiniz. Bu dəfə qeyri-sabit bir yerdə bir ayağınız üzərində tarazlıq saxlamalısınız. Bir yastıq və ya böyük bir top sizə lazım olan qeyri-bərabər zəmini təmin edə bilər.

Bunun əksinə olaraq, bir balans topu ən yaxşı nəticələri təmin edəcəkdir.

110.00 AZN

| Maneəli Tullanma

Yenə evdə edə biləcəyiniz bu cür tarazlıq məşqi, bir ayağınızla maneənin üstündən tullanmaq məcburiyyətindəsiniz. Siz yastıqdan və ya başqa bir əşyadan maneə kimi istifadə edə və gündəlik idman məşqləriniz üçün bu məşqi təkrarlaya bilərsiniz.

| Bonus: Klas Klas

Sek Sek Oyunu | Emet Ceviz Dere Araştırma Derneği Resmî Sitesi

Uşaqlığımızın oyunu olan klas klas ən çox yayılmış tarazlıq hərəkətlərindən biridir. Dəfələrlə bir ayaq üstə tullanmalı olduğunuz bu oyun yüksək səviyyədə tarazlıq və koordinasiya tələb edir. Bundan əlavə, kifayət qədər yorucu olan klas klas artıq çəkidən xilas olmaq üçün çox uyğun bir fəaliyyətdir.

| Elastiklik, Bədən Koordinasiyası, Fiziki Dözümlülük

Balanslı və çevik bir bədənə sahib olmaq həyat keyfiyyətini artıran ən vacib elementlərdən biridir. Balans məşqləri bədən koordinasiyasını da gücləndirir. Beləliklə, bədəninizi yüksək fiziki dözümlülük tələb edən vəziyyətlərə hazırlaya bilərsiniz. Müxtəlif idman növləri ilə məşğul olan bir çox insan məşqində balans hərəkətlərini də əhatə edir.

Gün ərzində tez-tez müvazinətini itirən və yıxılan və ya topuqlarını buran insanlarla qarşılaşırıq. Bunlar adətən həmin şəxsin balansının olmaması ilə bağlıdır. Balans məşqləri ilə özünüzü belə neqativ hallardan qoruya bilərsiniz.

Bədəninizi idarə etməyin başqa bir yolu HIIPA-dır. Ən son idman trendlərindən biri olan HIIPA haqqında danışdığımız məzmunumuza nəzər salmağınız faydalı olardı.

Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

İdman avadanlıqları və daha çoxu üçün saytımızda yerləşdirilən məhsullara baxa bilərsiniz.

 

Maraqlı Ola bilər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.