Məşqdən Əvvəl Ehtiyacınız Olan Qidalanma və Motivasiya Tövsiyyələri

Məşq bəzən peşəkar idmançılar üçün də çətin olur. Yəqin ki, sıx bir iş günü keçirmisiniz, əhvalınızı azaldacaq bir xəbər almış ola bilərsiniz və ya müəyyən bir səbəbdən məşq etmək istəmirsiniz. Məşqdən əvvəl zaman-zaman qarşılaşa biləcəyiniz bu vəziyyətlə, məşq etmədiyiniz 1-2 qaçmağınıza əhəmiyyət vermirik, ancaq bunun bir vərdişə çevrilə biləcək bir sıra qaçışlara çevrilə biləcəyini unutmayın … Yaşayan insan üçün çox gözəl görünsə də, motivasiya pozğunluğu və məşqdən əvvəl fokus ola bilməmək tez bir zamanda aradan qaldırıla bilən normal və sürətli bir vəziyyətdir. .

 

| Məşqdən Əvvəl Motivasiya Yaratmaq

 

Motivasiyanı pozan səbəblərin nə olduğunu düşünün. Sizi nə narahat edir? Obyektiv olun və əsaslı bir səbəb olub olmadığını görün. Unutmamalı olduğunuz şey, məşq formasını yaratana qədər sərf etdiyiniz səydir.

məşq motivasiya

İdmana yeni başladığınız vaxtı xatırlayın. Əvvəlcə bu, həm fiziki, həm də mənəvi cəhətdən sənə meydan oxuyurdu, ancaq bədənindəki dəyişikliyi görəndə birdən həvəsin artdı, eləmi?

Motivasiya həm yeni gələnlər, həm də peşəkarlar üçün problem ola bilər. Bədəninizdə o ilk günlərdə baş verən inkişafı indiki ilə müqayisə edə bilərsiniz. İdmanda irəlilədikcə inkişaf sürətiniz yavaşlayacaq, bu doğrudur. Lakin bu heç vaxt inkişafınızın dayandığı mənasına gəlmir. Daha səbirli olmağınız lazım olan bir dövrə qədəm qoymusunuz. İlk növbədə istədiyiniz ideal uyğun bədənə çox az qaldığı dövrdür və indi onu qorumaq və ya hədəfinizə görə daha yüksək yerə qaldırmaq vaxtıdır.

| Məşqdən Əvvəl Qidalanma İlə Qidalanmanın Əlaqəsi Nədir?

Məşq əvvəli motivasiya və qidalanma təklifləri əhvalınız aşağı olduqda istifadə edə biləcəyiniz üsullardır.

İdman əsnasında əsəb sisteminizi stimullaşdıran və sizə güclü enerji verən idman qidaları pəhrizinizə əlavə edə biləcəyiniz qidalardır. Bir qidalanma proqramı hazırlayarkən, daxil edə bilməyəcəyiniz bu idman qidaları, aşağı motivasiya dövründə sizə dəstək ola bilər.

məşq etmə motivasiya

Ümumiyyətlə karbohidratla zəngin olan, qida dəyərləri sürətli enerji verən bu qidalar kofein kimi stimullaşdırıcı qidalar da ehtiva edir. Sinir sisteminizi aktivləşdirən kofein, qısa müddətdə daha aydın və daha enerjili bir beynə sahib olmağınıza kömək edir. Yatmadan əvvəl və ya axşam kofeinin tövsiyə edilməməsinin səbəbi buna əsaslanır.

Bunlara əlavə olaraq məşq öncəsi bir zülal mənbəyinə və xoş şirin qəlyanaltılara müraciət edə bilərsiniz. Zülal ağırlığında yer fıstığı yağı kimi məhsullar, məşqdən sonra əzələ düzəldilməsi zamanı ehtiyacınız olan zülalı və ləzzətli dadı ilə zövq verəcək seçimləri təmin edir. Bundan əlavə, fıstıq yağı məşqdən 1-2 saat əvvəl istehlak edilə bilər, çünki bu yağ və zülal əsaslı məhsulun həzmi və enerjiyə çevrilməsi karbohidrat ağırlığında məhsullardan daha gec olacaqdır. Buna görə şirin motivasiya üçün fıstıq yağı seçilə bilər.

məşq motivasiyası

Zövqünüzə görə evdə özünüz edə biləcəyiniz qranola bar adladığımız məhsullar, eyni zamanda məşqdən əvvəl yüksək lif nisbətində bir motivasiya mənbəyidir. Lif quruluşuna görə sizi daha uzun müddət tox saxlayır.

Məşq əvvəli bəslənmə ilə motivasiyanızı qısa müddətə artırmaqla yanaşı, özünüzə yeni bir məşq mahnı siyahısı hazırlaya, yeni təlim avadanlığına baxa və ya araşdırmaq üçün kiçik qeydlər apararaq onlayn olaraq yeni texnikaları sınaya bilərsiniz. Bunlar həm də uzun müddətli motivasiyanı artıran işlər olacaqdır.

Unutmayın, idman etmək həyatınızın bir hissəsidir; Sizi zəiflədən motivasiyaların sizi geri qoymasına imkan verməyin!

Bu yazıdan sonra sizə “Evdə Necə İdman Etmək Olar? (Yeni Başlayanlar Üçün)” yazımızı oxumaqınızı tövsiyyə edirik.

 
 

Maraqlı Ola Bilər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir