İdmanın Zehni və Mənəvi Faydaları

Müntəzəm İdmanın Zehni və Mənəvi Faydaları sağlamlığa faydaları hər kəsə məlumdur. Amma idmanın faydaları bunlarla məhdudlaşmır. Hər yaşda olan insanların inkişafına töhfə verən məşqlər həm də müsbət istiqamətdə zehni tərəqqi təmin edir. Bəs, tədqiqatın aşkar etdiyi bu təsirlər hansılardır? Daimi idman həyatınızda hansı dəyişikliklərə kömək edir və zehni olaraq sizə nə verir?

| Stressi Azaldır

İş və ya gündəlik həyatda bir çox amillər istəmədən də olsa insanların stress altında yaşamasına səbəb olur. Hətta sürətli iş və ya tıxaclı bir trafik asanlıqla stress səviyyəsini artıra bilər. İdmanla məşğul olmaq əhval-ruhiyyənin müsbət təsirinə kömək edir, çünki o, orqanizmi gümrah saxlayır və alınan oksigendən maksimum fayda əldə etməyə kömək edir. Xüsusilə səhər saatlarında idman gün ərzində yorğunluq hissi vermir, əksinə, canlılıq verir. Beləliklə, əvvəllər tamamlamaqda çətinlik çəkdiyiniz və sizi stresə salan vəzifələr çox daha sürətli həll olunur.

Sağlam və nizamlı yuxu üçün idman sizə kömək etsin.

| Yuxunu Tənzimləyir

Gecə yatmaqda və ya səhər oyanmaqda çətinlik çəkənlər üçün ən təsirli həll yollarından biri idman etməkdir. Məlumdur ki, yuxu üçün lazım olan ən əsas iki şey əzələlərin rahatlaması və yuxuya getməyi asanlaşdıran melatonin hormonudur. İdman zamanı gərgin əzələləri yenidən açıb rahatlaşdırmaq istəyən bədən bunu edərkən qısa müddətdə yuxuya getməyinizə imkan verir. Xüsusilə idmanın ilk günlərində fiziki yorğunluq hissi bu əzələ quruluşunun dəyişməsindən qaynaqlanır.

Melatonin isə xüsusilə uşaqlarda çox ifraz olunan və orqanizmin inkişafına təsir edən hormon kimi tanınır. Sağlam yuxu üçün lazım olan bu hormon yaşla daha az ifraz oluna bilir. İdman isə bədəni inkişaf etdirdiyi və əzələləri məşq etdiyi üçün melatonin hormonunun daha çox ifraz olunmasına səbəb olur. Beləliklə, “körpə kimi” yuxuya getməyin sirri müntəzəm idmandadır.

| Xoşbəxtlik Hissini Artırır

Araşdırmalar göstərir ki, idman xoşbəxtlik hormonlarını artırır. İdman sayəsində beyində dopamin və serotonin səviyyəsi yüksəlir. Bu səbəbdən müntəzəm idmanın depressiyaya təsirli olduğu da bilinir. Depressiyaya düşən insanların idman etməklə əhval-ruhiyyələrini çox daha asan tənzimləyə bildiklərini söyləmək mümkündür. Bundan əlavə, tədqiqatlar göstərir ki, müntəzəm idman edən insanlar depressiyaya daha az meyllidirlər.

Yaradıcı düşüncəyə ehtiyacınız varsa, indi qısa bir gəzintiyə çıxın.

| İş həyatına Töhfə (Qatqı) Verir

Məlumdur ki, idmanın xüsusilə uşaqlara müsbət təsiri var. Phillip D. Tomporowski, araşdırmaları nəticəsində idmanla məşğul olan uşaqların dərsləri daha yaxşı başa düşdüyünü və uğur qazandığını bildirir. Amma təbii ki, bu təkcə uşaqlara aid deyil. Yaşından asılı olmayaraq insanların zehni gücünün inkişafı idman sayəsində müsbət istiqamətdə irəliləyir.

Marily Oppezzo və Daniel L. Schwartz deyirlər ki, yerimək yaradıcı düşüncəyə müsbət töhfə verir. Ağıl və bədən bir-birinə bağlı olduğundan, müntəzəm məşqlər insan düşüncəsinin hüdudlarının genişlənməsinə səbəb olur. İdmanla beyin oksigendən daha çox faydalana bilər. Beləliklə, ehtiyac duyulan hormonlar daha çox ifraz olunduqca düşüncənin sərhədləri genişlənir. Bu gün daha çox ehtiyac duyulan yaradıcılığı açıq havada gəzintilərlə dəstəkləmək olar.

| Özünə İnamı Artırır

İdmanla məşğul olmağa başlamazdan əvvəl məqsəd müəyyən edilir. Daha fit, sağlam olmaq və ya həyatı nizama salmaq üçün… İdmanla məşğul olmağa başlayanda hədəfə gedən yolun bir müddət sonra başladığı görülür. Bu vəziyyət həm sizin, həm də bilinçaltı zehninizin əslində istədiyiniz hər şeyə nail ola biləcəyinizi göstərir. Şüuraltına dolayı yolla göndərilən bu mesaj bir çox sahədə istədiyinizi əldə etməyin çətin olmadığını hiss etdirər. Beləliklə, əslində bir-birinə bağlı zəncirlər olan istək, əzm və müvəffəqiyyət çox daha asan bir yol olaraq görülür.

Müntəzəm məşq etməklə diqqəti cəmləmə problemlərinin qarşısını alın.

| Diqqəti (Fokusu) Asanlaşdırır

Məlumdur ki, konsentrasiyanın olmaması psixi ilə yanaşı bəzi xarici amillərdən də qaynaqlanır. Sağlam qidalanmamaq, kifayət qədər yuxu almamaq və ya səmərəli yata bilməmək gün ərzində diqqətə təsir edir. Daimi idman qidalanma və yuxu problemlərini aradan qaldırır. Bu səbəbdən diqqətinizi cəmləməyə mane olan xarici faktorlar aradan qaldırılır.

Bundan əlavə, idman özbaşına nizam-intizam tələb etdiyi üçün beynin iş sistemi də bu istiqamətdə müsbət inkişaf edir. Normalda etdiklərinə tam diqqət yetirə bilməyən insanlar müntəzəm idman etməklə diqqəti cəmləmək problemindən qaça bilərlər. Məşqlər zamanı qan axınının artırılması və oksigendən daha çox faydalanmaq orqanizmin ehtiyac duyduğu hormonları ifraz etməsinə kömək edir, zehni daha aydın edir.

| Canlılıq Verir

İdmanın ən məşhur faydalarından biri xroniki bel və bel ağrılarını aradan qaldırmasıdır. Daim masa arxasında oturan və gün ərzində çox hərəkət etməyən insanlar tez-tez keçməyən bel ağrılarından şikayətlənirlər. Yanlış mövqelərdə uzun müddət qalmaq postural pozğunluqlara səbəb ola bilər. İdman həm də düzgün duruş vərdişini qazanmağa kömək edir, çünki o, əzələləri gücləndirir və onurğa sütununu dəstəkləyir. Beləliklə, əzələlərin düzgün hərəkət etməməsi nəticəsində yaranan bel ağrıları bir müddət sonra tamamilə yox olur.

Nəticədə xroniki yorğunluq hissi öz yerini canlılığa buraxır. Səhərlər yataqdan qalxmaq daha asandır və gün ərzində bir çox məşğuliyyət artıq əvvəlki kimi yorucu deyil.

Sizin əlavə etmək istədiyiniz bir şey varmı və yaxud əlavə bir sualınız varsa şərh bölməsində bunu bildirməyi unutmayın. Həmçinin yazıya reaksiya verməyinizdə çox vacibdir.

İdman avadanlıqları və daha çoxu üçün saytımızda yerləşdirilən məhsullara baxa bilərsiniz.

 

Maraqlı Ola bilər

Reaksiyanız ?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.